Contacte

Tallers teatrals i educatius

Que els infants diguin i facin el que ells han de dir i fer.

Imparteixo tallers per a totes les edats sempre partint del joc i adaptant els projectes segons l’etapa evolutiva del grup.

Tallers puntuals

Juguem amb les emocions

Com parla el teu cos?

Teatre en família

Actua educa

Joc teatral

Contes del món

Sóc Artista-Pedagoga ja que realitzo tallers pràctics pedagògics a partir dels coneixements, les tècniques i els instruments pròpis de l’art dramàtic barrejant-los per obtenir la seva màxima potencialitat amb vistes a una ensenyança creativa i una implicació social i cultural.

A partir de dinàmiques i jocs teatrals estructurats en diferents sessions pràctiques gaudim aprenent els uns dels altres per ser i estar millor en la nostra vida diària.

TÈCNICA DE LA COMBINACIÓ
 La tècnica de la combinació relaciona diferents àmbits d’aprenentatge (afectiu, cognitiu, perceptual, psicomotor, social i verbal per aprofitar el màxim potencial de cada una de les situacions de treball que impliquen un o més participants. Jugar amb les variables, barrejant als participants amb els elements nocionals i accesoris per constituir tallers que es renovin de manera constant.

METÀFORA DE LES “C” (Cos, Cor, Cervell, Cultura)
Treballem amb els reflexes orgànics, el cos dotat de sentits, amb els reflexes intuitius, el cor sota la influència de les emocions i els sentiments, els reflexes racionals, la raó sota la influència de les paraules, els textos i la gent, i els reflexes socials, la cultura sota la influència de les persones, font socials de les relacions humanes.

  1. VIURE EL COS
    Es té present a l’individu complet, treballa amb el seu cos, la seva ment i les seves emocions.

  2. SENSOPERCEPCIÓ
    Despertar els sentits i afinar la percepció, obrir-se als estímuls sensorials del mon ens fa més sensibles i receptius.

  3. CONCENTRACIÓ I ATENCIÓ
    La concentració persegueix la profundització. L’atenció persegueix la globalització i la inclusió.

  4. LA COMUNICACIÓ
    Et capacita per donar forma als missatges perquè arribin més fàcilment al perceptor. Sensibilitzar l’escolta activa i la mirada conscient.

  5. COMPATIBILITAT ENTRE FLEXIBILITAT I RIGOR
    S’estableixen regles però no han de dominar el joc i el treball sinò que han de permtere el seu màxim desenvolupament. Per a crear han de posar-se límits.

  6. PENSAMENT PRÀCTIC I AUTÒNOM
    Dramatitzar és l’espai del fer, on les idees producte de l’observació i la reflexió es plasmen en accions pràctiques.

  7. DESENVOLUPAMENT, ENTRENAMENT I CONTROL DE LES EMOCIONS
    Exploració conscient de sentiments i estats d’ànim, és a dir, educació emocional i desenvolupament de la intel·ligència intrapersonal.

  8. SENTIMENT DE GRUP E INTERACCIÓ SOCIAL

    Cohesió grupal i sentit de pertenència al grup, consciència de que la potencialitat creadora del grup és sempre superior a la de l’individu i convenciment de que el pròpi projecte de desenvolupament personal no es pot dur a terme si no contem amb l’altre.

  9. CONTINGUT HUMÀ
    La persona en conflicte individual o social. El contingut sempre son problemes, assumptes i temes relacionats amb la comprensió de la conducta humana.

  10. ORALITAT
    La persona expressa tot tipus de situacions, sentiments, emocions mitjançant el control respiratòri, l’ús adecuat dels sons i la veu articulada. El desenvolupament de l’expressió oral d’una forma orgànica implica també l’expressió corporal.